M/S Leilan risteilyille voi tulla myös pyörätuolin kanssa. Turvallisuussyistä emme voi ottaa risteilylle täysin liikuntakyvyttömiä matkustajia, joten edellytämme pyörätuolin kanssa matkustavilta kykyä nousta alukseen miehistömme tukemana omin jaloin.
Leilassa on tilaa kerrallaan yhdelle pyörätuolille tai lastenvaunuille aluksen sisäänkäynnin luona. Aurinkokannelle tai matkustamoon pyörätuolia ei voida sijoittaa. Miehistömme pitää huolen, että myös osittain liikuntarajoitteiset voivat nauttia merimaisemasta ja saaristoretkistämme turvallisesti koko risteilyn ajan.
"Sibelius Perämerellä"
Pianisti on saapunut! Gabriel Arnold on tehnyt pitkän matkan Sveitsistä yöttömän yön Kemiin ilahduttamaan paikallisia musiikin ystäviä. Hän tulkitsee Sibeliusta Meän Kulmassa järjestettävässä pianokonsertissa SUNNUNTAINA 14.6. Halukkailla on nyt mahdollisuus saada esimakua tulevasta tapahtumasta Leila risteilyllä LAUANTAINA 13.6. klo 18 - 1930. Arnold soittaa laivalla otteita tulevasta konsertista risteilyn aikana. Tervetuloa nauttimaan tästä ainutlaatuisesta tapahtumasta kanssamme! ... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook
Vaikka ei kuulu meidän ydintoimintaamme, tässä vinkki / tapahtuma, johon kannattaa osallistua. Paikka Meän Kulma, Kemissä (Nahkurikadulla).
Aivan ihanaa Sibeliusta ja muuta tarjolla! 🇫🇮🇫🇮 ... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook
Photos from Merike Finland Oy's post ... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook
Eilen Leilan tämän kauden ensimmäinen visiitti Laitakarissa. Saari olikin jo taas niin ihana... ❣️
Kiitos Päiville kuvista. 🙂 ... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook
Kuukauden päästä Leila starttaa kymmenennen reittiajokesänsä Perämerellä! Vesibussi lähtee 20.6. alkaen la ja su kolme kertaa päivässä, ja jokainen reissu sisältää noin 20min pysähdyksen lumoavassa Laitakarin saaressa. Luvassa on myös uusia tapahtumia juuri Laitakarissa. Lisätietoa siitä myöhemmin tässä ja nettisivuillamme.
Tervetuloa nauttimaan - Tervetuloa merelle!
(Kiitos mainoskuvasta Tomi Pekkiselle) ... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook
Leila on tulossa sisäsatamaan, keli on kuin morsian. 20.6. alkavat reittiajot, lisätietoa piakkoin tässä ja nettisivuilla. Meidän rouvan 10. kesä on edessä - Tervetuloa merelle! ⚓️ ... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook