Huom! Tarjoilut vain tilausristeilyille ennakkoon tilattuna.
Reittiliikenteessä Leilan kahvio tarjoilee ja myy pientä purtavaa, sekä makkaraa saaressa paistettavaksi.
Menu 1
Vihersalaatti
Punajuuria ja suolakurkkua
Kinkku-savuporokiusaus TAI lohikiusaus
Leipä ja voi
Mansikka-tuulihattuja
22 € / hlö
Menu 2
Graavisiika
Kylmäsavulohi
Tervalohi
Loimulohi ja limesmetanavaahto
Pekoniperunasalaatti
Vihersalaatti
Savuporolla täytettyä porsaanfilettä, kauden kasvikset ja kermaperunat
Omenapiirakka ja vaniljakastike
37 € / hlö
Menu 3
Kermaista lohikeittoa
Kinkkua, juustoa ja suolakurkkua
Rieska ja voi
Leipäjuustoa ja lakkahilloa
"Sibelius Perämerellä" Pianisti on saapunut! Gabriel Arnold on tehnyt pitkän matkan Sveitsistä yöttömän yön Kemiin ilahduttamaan paikallisia musiikin ystäviä. Hän tulkitsee Sibeliusta Meän Kulmassa järjestettävässä pianokonsertissa SUNNUNTAINA 14.6. Halukkailla on nyt mahdollisuus saada esimakua tulevasta tapahtumasta Leila risteilyllä LAUANTAINA 13.6. klo 18 - 1930. Arnold soittaa laivalla otteita tulevasta konsertista risteilyn aikana. Tervetuloa nauttimaan tästä ainutlaatuisesta tapahtumasta kanssamme! ... See MoreSee Less
Vaikka ei kuulu meidän ydintoimintaamme, tässä vinkki / tapahtuma, johon kannattaa osallistua. Paikka Meän Kulma, Kemissä (Nahkurikadulla). Aivan ihanaa Sibeliusta ja muuta tarjolla! 🇫🇮🇫🇮 ... See MoreSee Less
Kuukauden päästä Leila starttaa kymmenennen reittiajokesänsä Perämerellä! Vesibussi lähtee 20.6. alkaen la ja su kolme kertaa päivässä, ja jokainen reissu sisältää noin 20min pysähdyksen lumoavassa Laitakarin saaressa. Luvassa on myös uusia tapahtumia juuri Laitakarissa. Lisätietoa siitä myöhemmin tässä ja nettisivuillamme. Tervetuloa nauttimaan - Tervetuloa merelle! (Kiitos mainoskuvasta Tomi Pekkiselle) ... See MoreSee Less
... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook
"Sibelius Perämerellä"
Pianisti on saapunut! Gabriel Arnold on tehnyt pitkän matkan Sveitsistä yöttömän yön Kemiin ilahduttamaan paikallisia musiikin ystäviä. Hän tulkitsee Sibeliusta Meän Kulmassa järjestettävässä pianokonsertissa SUNNUNTAINA 14.6. Halukkailla on nyt mahdollisuus saada esimakua tulevasta tapahtumasta Leila risteilyllä LAUANTAINA 13.6. klo 18 - 1930. Arnold soittaa laivalla otteita tulevasta konsertista risteilyn aikana. Tervetuloa nauttimaan tästä ainutlaatuisesta tapahtumasta kanssamme! ... See MoreSee Less
2 CommentsComment on Facebook
Toivottavasti oli tänään kuulijoita, ei osoitetta eikä kellonaikaa
Vaikka ei kuulu meidän ydintoimintaamme, tässä vinkki / tapahtuma, johon kannattaa osallistua. Paikka Meän Kulma, Kemissä (Nahkurikadulla).
Aivan ihanaa Sibeliusta ja muuta tarjolla! 🇫🇮🇫🇮 ... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook
Photos from Merike Finland Oy's post ... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook
Eilen Leilan tämän kauden ensimmäinen visiitti Laitakarissa. Saari olikin jo taas niin ihana... ❣️
Kiitos Päiville kuvista. 🙂 ... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook
Kuukauden päästä Leila starttaa kymmenennen reittiajokesänsä Perämerellä! Vesibussi lähtee 20.6. alkaen la ja su kolme kertaa päivässä, ja jokainen reissu sisältää noin 20min pysähdyksen lumoavassa Laitakarin saaressa. Luvassa on myös uusia tapahtumia juuri Laitakarissa. Lisätietoa siitä myöhemmin tässä ja nettisivuillamme.
Tervetuloa nauttimaan - Tervetuloa merelle!
(Kiitos mainoskuvasta Tomi Pekkiselle) ... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook